Exodus 1

From LOLCat Bible Translation Project

(Difference between revisions)
Jump to: navigation, search
 
(20 intermediate revisions not shown)
Line 8: Line 8:
|3=an Issachar and Zebulun an Benjamin
|3=an Issachar and Zebulun an Benjamin
|4=an Dan an Naphtali an Gad an Asher.
|4=an Dan an Naphtali an Gad an Asher.
-
|5=An evrywun wuz liek, we camed from Jacobses penises. Lol. An thier woz sebbenty of em.}}
+
|5=An evrywun wuz liek, we camed from Jacobses. Lol. An thier woz sebbenty of em.kthxbai!}}
{{verse
{{verse
|6=An thenn tehy wuz al ded. Srsly.  
|6=An thenn tehy wuz al ded. Srsly.  
-
|7=An then thhere childern wuz lik, PENIS GOES WHERE? An then they new whear penis wents, and maded babieses.}}
+
|7=An then thhere childern wuz lik, HARBLZ GOES WHERE? An then they new whear harblz wents, and maded babieses.}}
{{verse
{{verse
-
|8=An some othar guy wuz liek, lol I am Kinng of Egypt. Whose is Joseph? Dont even no.
+
|8=An then thier wuz a n00b king, an he wuz liek, lol I am King of Eegypt and all dat shizz. Whoz Joseph? Don't even no.
-
|9=King sayed to hiz peeps: Yo. Look at teh Ibruz are lots of em.
+
|9=King sayed to hiz peeps: Yo. Look at teh Ibruz, are lots of em.
-
|10=We gotta stops em an take thear cheezburger. Or els theyll takes our cheezburger, srsly.}}
+
|10=We gotta stops em an take thear cheezburger. Or els theyll takes our cheezburger, srsly. (also teh n00b king wuz kinda racist)}}
{{verse
{{verse
-
|11=An he gived them too muchly werk to do. An wuz liek, bild me citeis! Wif treasurz!
+
|11=An he gived them too muchly werk to do. An wuz liek, mek teh citeis! Wif treasurz!
-
|12=But teh Ibruz alredy knoed where penis goes. An wer liek, yay babis. But boo, worrk.
+
|12=But teh Ibruz alredy knoed where harblz goes. An wer liek, yay babis. But boo, worrk.
|13=An Egyptianz were like, work hardr!
|13=An Egyptianz were like, work hardr!
|14=An Egyptianz werr liek, Srsly, do all teh work for us. An work hardr.}}
|14=An Egyptianz werr liek, Srsly, do all teh work for us. An work hardr.}}
Line 29: Line 29:
|16=Wen therz a boy jew, kill him. Wen therz a girl jew, kept them sose I can mack them. Kthxbye.
|16=Wen therz a boy jew, kill him. Wen therz a girl jew, kept them sose I can mack them. Kthxbye.
|17=But babyladies sayed to selvs, teh Ceiling Cat wont like. An they didnt.
|17=But babyladies sayed to selvs, teh Ceiling Cat wont like. An they didnt.
-
|18=An the King he saied, WHUT?}}
+
|18=An the King he sayed, WHUT?}}
{{verse
{{verse
-
|19=An they syad to him, lady Jews dont even need us fur babes. They iz liek, nah. (O, an BTW, ur lady Egyptianz iz laemerer.)
+
|19=An they sayed to him, lady Jews dont even need us fur babes. They iz liek, nah. (O, an BTW, ur lady Egyptianz iz laemerer.)
|20=Ceiling Cat wuz liek to babyladies, yu cann hav cheezburgers.
|20=Ceiling Cat wuz liek to babyladies, yu cann hav cheezburgers.
|21=An buckets.}}
|21=An buckets.}}
{{verse
{{verse
-
|22=Then teh King wuz liek, evrone lissen up! All teh boy jws go in teh rivr, k?
+
|22=Then teh King wuz liek, evrone lissen up! All teh boy jws go in teh rivr, k? let dey b pwnt!
-
}}
+
An the Cat wuz liek, kk in teh river they go rofl chuck cheezburgerz of there hedz then go river big rofl they dezerve it they are noobz}}
{{Bottom Bar|NextBook=[[Leviticus]]|PrevBook=[[Genesis]]|NextChap=[[Exodus 2]]|PrevChap=[[Genesis 50]]}}
{{Bottom Bar|NextBook=[[Leviticus]]|PrevBook=[[Genesis]]|NextChap=[[Exodus 2]]|PrevChap=[[Genesis 50]]}}
[[Category:Exodus|Exodus 1]]
[[Category:Exodus|Exodus 1]]

Latest revision as of 01:02, 18 April 2010

Old Testament
Bible5.gif


Israel Gets Bigga In Egypt

1 An Jacob wented to Egypt and ppl an ther beybies goed too. Teh pepl wuz:2 Ruben an Simeon an Levi an Judah3 an Issachar and Zebulun an Benjamin4 an Dan an Naphtali an Gad an Asher.5 An evrywun wuz liek, we camed from Jacobses. Lol. An thier woz sebbenty of em.kthxbai!

6 An thenn tehy wuz al ded. Srsly.7 An then thhere childern wuz lik, HARBLZ GOES WHERE? An then they new whear harblz wents, and maded babieses.

8 An then thier wuz a n00b king, an he wuz liek, lol I am King of Eegypt and all dat shizz. Whoz Joseph? Don't even no.9 King sayed to hiz peeps: Yo. Look at teh Ibruz, are lots of em.10 We gotta stops em an take thear cheezburger. Or els theyll takes our cheezburger, srsly. (also teh n00b king wuz kinda racist)

11 An he gived them too muchly werk to do. An wuz liek, mek teh citeis! Wif treasurz!12 But teh Ibruz alredy knoed where harblz goes. An wer liek, yay babis. But boo, worrk.13 An Egyptianz were like, work hardr!14 An Egyptianz werr liek, Srsly, do all teh work for us. An work hardr.

15 An Egyptking wuz liek, yo babyladies, who mayke babies cum out.16 Wen therz a boy jew, kill him. Wen therz a girl jew, kept them sose I can mack them. Kthxbye.17 But babyladies sayed to selvs, teh Ceiling Cat wont like. An they didnt.18 An the King he sayed, WHUT?

19 An they sayed to him, lady Jews dont even need us fur babes. They iz liek, nah. (O, an BTW, ur lady Egyptianz iz laemerer.)20 Ceiling Cat wuz liek to babyladies, yu cann hav cheezburgers.21 An buckets.

22 Then teh King wuz liek, evrone lissen up! All teh boy jws go in teh rivr, k? let dey b pwnt! An the Cat wuz liek, kk in teh river they go rofl chuck cheezburgerz of there hedz then go river big rofl they dezerve it they are noobz

Exodus 1
Books Chapters
← Previous Next → ← Previous Next →
Genesis Leviticus Genesis 50 Exodus 2
Personal tools